I. Definicje Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną
zdolność do czynności prawnych,
osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, ktorej ustawa przyznaje
zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza
zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
Kodeks Cywilny –
ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności
prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z
jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady świadczenia
usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę w ramach sklepu internetowego pomoce-dydaktyczne.com.pl Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy
dostępny pod adresem pomoce-dydaktyczne.com.pl, za
pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.
Sprzedawca – Alfa Pomoce Dydaktyczne i
Sprzęt Szkolny Sławomir Lipski wpisaną do ewidencji działalności
gospodarczej miasta Ziębice pod numerem 2860/2007 Dane adresowe / kontaktowe: Alfa Pomoce Dydaktyczne i Sprzęt Szkolny Sławomir Lipski ,
ul. Boh. Getta 17/7, 57-220 Ziębice Towar – rzecz ruchoma, dostępny w Sklepie, mogąca być
przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określoną w zamówieniu. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w
rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Alfa Pomoce Dydaktyczne i Sprzęt Szkolny Sławomir Lipski. a Klientem,
zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
Formularz Zamówienia – usługa elektroniczna,
interaktywny formularz dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą
której Klient nie posiadający konta użytkownika, może złożyć Zamówienie, w
szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności .
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie
Internetowym umożliwiający utworzenie Konta. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej –
ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.); Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną –
ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U.
Nr 144, poz. 1204 ze zm.); ZAMOWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia
i zmierzające bezpośrednio
do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą. II. Postanowienia ogólne 2.1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania
pomiędzy Sprzedawcą Alfa Pomoce Dydaktyczne i Sprzęt Szkolny
Sławomir Lipski , ul. Boh. Getta 17/7, 57-220 Ziębice a Klientem
umowy sprzedaży Towaru, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na
odległość oraz korzystania przez Klienta ze Sklepu, dostępnego pod adresem
internetowym pomoce-dydaktyczne.com.pl 2.2 W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną
niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144,
poz. 1204 z późn. zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów
Sklepu. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień
Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu,
obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
2.3. Sklep, działający pod adresem pomoce-dydaktyczne.com.pl, prowadzony jest przez:
Alfa Pomoce Dydaktyczne i Sprzęt Szkolny Sławomir Lipski wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej
miasta Ziębice pod numerem 2860/2007 Dane adresowe / kontaktowe: ALFA Sławomir Lipski, ul. Boh. Getta 17/7, 57-220 Ziębice
NIP:887-111-29-76, Regon: 890486051
Klienci mogą się kontaktować pod następującym
adresem mailowym: alfabiuro@op.pl lub pod numerem telefonu 798131816 lub
74 819 05 73 (opłata wg. cennika właściwego operatora). 2.4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności: a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu; b) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu; c) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w
ramach Sklepu. 2.5. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem
spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient
następujących minimalnych wymagań technicznych: a) Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy
oraz obsługą plików cookies dotyczących sesji, lub b) FireFox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą apletów Javy oraz
obsługą plików cookies dotyczących sesji, c) minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli. 2.6. W celu korzystania ze Sklepu Klient powinien we
własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia
końcowego, z dostępem do Internetu. 2.7. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego
Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie
głównej serwisu pomoce-dydaktyczne.com.pl oraz
pobrać go i sporządzić jego wydruk. 2.8. Informacje o Towarach podane na stronach
internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia
umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 2.9. Informacja o cenie podawana na stronie pomoce-dydaktyczne.com.pl ma charakter wiążący od
momentu otrzymania przez Klienta e-maila zawierającego ostateczne potwierdzenie
wszystkich istotnych elementów rezerwacji lub Zamówienia, do końca realizacji
rezerwacji lub Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen
w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów po
otrzymaniu przez Klienta e-maila, o którym mowa powyżej.
2.10. Wszystkie produkty dostępne w pomoce-dydaktyczne.com.pl są fabrycznie nowe, wolne od
wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
III.Zasady korzystania ze
Sklepu Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym
Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść
Regulaminu.
Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez pomoce-dydaktyczne.com.pl oraz e-mailowo na
adres alfabiuro@op.pl , 7 dni w
tygodniu, 24 godziny na dobę. Klient po złożeniu zamówienia dostaje
potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem korespondencji e-mailem. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się
proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy
odbiorze - rozpoczyna się ono od jednego do dwóch dni roboczych od chwili
potwierdzenia przez Sprzedawcę, w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem
bankowym na rachunek 21 1140 2004 0000 3102 4615 5381 - rozpoczyna
się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sklepu za złożone zamówienie
Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w
godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach
od 8.00 do 18.00
Do każdego zamówienia wystawiany jest Paragon lub
na życzenie klienta Faktura Vat
Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się
pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Opłata za wysyłkę (ceny w zł) DHL:
- Wpłata na konto - przelew bankowy – 19 zł brutto
- Wysyłka za pobraniem – płatność przy odbiorze
przesyłki – 25 zł brutto
Zamówienia składane w Sklepie są realizowane
wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są
realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
Kontakt się Klienta ze Sklepem możliwy jest
poprzez:
Telefon: 798131816
E-mail – alfabiuro@op.pl
Adres korespondencyjny - ALFA Sławomir Lipski, ul.
Boh. Getta 17/7, 57-220 Ziębice
Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę
jaką Klient zobowiązany będzie zapłacić wraz z należnym podatkiem oraz kosztem
dostawy.
Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności
wykraczającej poza uzgodnioną cenę, która obejmowała będzie elementy określone
powyżej, Sklep poinformuje Konsumenta o tym fakcie. Obciążenie Konsumenta
dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody
Konsumenta.
Dostawa
Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod
adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Dopuszcza się
wysyłkę za granicę w przypadku indywidualnych ustaleń. IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży 1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem
Sklepu należy wejść na stronę internetową pomoce-dydaktyczne.com.pl, dokonać
wyboru Towarów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane
Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie. 2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest
dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. 3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu
ostatecznego potwierdzenia zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji
wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować
się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na
stronie pomoce-dydaktyczne.com.pl i odpowiednich podstronach. 4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu
wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego
Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje
dotyczące: a) przedmiotu zamówienia; b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym
kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują); c) wybranej metody płatności; d) wybranego sposobu dostawy; 5. W
celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu
(o ile akceptacja ta nie nastąpiła przy rejestracji Klienta), podanie
danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, choć konieczne do
realizacji umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedającym i zatwierdzenie
zamówionego towaru.
6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi
ofertę zawarcia z ALFA Pomoce Dydaktyczne i Sprzęt Szkolny Umowy
sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. 7. Po
złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail ze sklepu internetowego
ALFA Pomoce
Dydaktyczne i Sprzęt Szkolny wysłaną
na podany przez Klienta adres e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie
wszystkich istotnych elementów Zamówienia. 8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania
przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej. 9. Umowa
sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
10. Okres ważności złożonego
zamówienia wynosi 10 dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upływie tego
terminu zamówienie jest automatycznie anulowane.
11. Klient niebędacy konsumentem do każdego
zamówionego w sklepie produktu otrzymuje pisemną kartę gwarancyjną na zakupiony
sprzęt. Gwarancja na sprzęt wynosi 12 lub 24 miesiące.
V Uprawnienie do odstąpienia od umowy
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach
konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w
Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w
terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez
Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed
jego upływem.
2.Konsument może odstąpić od umowy, składając
Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia znajduje się
na końcu niniejszego regulaminu.
3.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać
na adres: ALFA Pomoce Dydaktyczne i Sprzęt Szkolny Sławomir Lipski, ul. Bohaterów
Getta 17/7, 57-220 Ziębice
4.Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14
dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy
odesłanie towaru przed jego upływem.
5.Zwrotu towaru należy dokonywać na adres
Sprzedawcy ALFA Pomoce Dydaktyczne i Sprzęt Szkolny Sławomir
Lipski, ul. Bohaterów Getta 17/7, 57-220 Ziębice
6.Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane
przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru przy czym zwrot
płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia
przez Konsumenta dowodu jej odesłania.
7.Sprzedawca dokona zwrotu płatności na wskazany
przez Konsumenta rachunek bankowy.
8.Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
9.Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać
opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie
transportu.
10. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie
między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają
odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne
rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej
odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży VI. Reklamacja
1. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu
cywilnego całkowicie
wyłącza
odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu
wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec
Konsumenta na
zasadach określonych w
art. 556 Kodeksu cywilnego i
kolejnych za wady (rękojmia).
3. Produkty oferowane w sklepie objęte
są dla konsumenta dwuletnią odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność
towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli konsument zgłosił rękojmię
sprzedawcy w ciągu dwunastu miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu
istniała już w chwili jego wydania.
4. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę,
może:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych
niedogodności dla Konsumenta
wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
Jeżeli jednak rzecz była już
wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo
Sprzedający nie
uczynił zadość
obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub
usunięcia wady, nie przysługuje mu
prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
5. Konsument, może zamiast
zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady
żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast
wymiany rzeczy żądać usunięcia
wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z
umową w sposób wybrany przez
Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze
sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy
czym przy ocenie nadmierności
kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od
wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej
wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności,
na jakie narażałby Konsumenta inny
sposób zaspokojenia.
6. Konsument nie
może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
7. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę,
może również:
a. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
b. żądać usunięcia wady.
8. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz
wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę
w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności
dla Konsumenta.
9. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia
żądaniu Konsumenta, jeżeli
doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej
w sposób wybrany przez
kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z
drugim możliwym sposobem
doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby
nadmiernych kosztów.
10. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu
rękojmi, jest obowiązany na koszt
Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres
reklamacyjny, a
jeżeli ze względu na
rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania
dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby
nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany
jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w
miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie
niewykonania obowiązku przez
Sprzedającego Konsument jest
upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i
niebezpieczeństwo Sprzedającego.
11. Koszty wymiany lub naprawy ponosi
Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §4 pkt
12. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od
Konsumenta rzecz
wadliwą w razie wymiany
rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
13. Sprzedający w terminie czternastu dni
ustosunkuje się do:
a. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
b. oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
c. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
d. żądania usunięcia wady.
W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za
uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.
Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do
reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca
zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w
terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji przez Klienta.
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy
Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia
otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie
nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta
dowodu jego odesłania.
Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na
wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W
przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed
upływem dwóch lat.
Klient realizujący uprawnienia wynikające z
rękojmi na koszt Sprzedawcy dostarczy wadliwy Towar Sprzedawcy na adres: ALFA
Pomoce Dydaktyczne Sławomir Lipski, ul. Boh. Getta 17/7, 57-220 Ziębice
VIII. Polityka prywatności POLITYKA PRYWATNOŚCI http://www.alfanaglosnienie.pl
Dodatkowe informacje
W przypadku pytań lub wątpliwości, co
do Polityki Prywatności www.alfanaglosnienie.pl prosi o
kontakt na adres e-mail podany na stronach serwisu alfabiuro@op.pl IX. Postanowienia końcowe 1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów
znajdujących się na stronie Sklepu.
2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a
Sprzedawcą Alfa Pomoce Dysakyczne i Sprzęt Szkoly Sławomir Lipski |